Site Admin
Ingen er logget inn Logg inn
oversikt-allefunksjoner

Oversikt funksjoner i Business Catalyst

Alle funksjoner

Online Business Console alt-i-ett løsning er bygget opp av følgende nøkkelfunksjoner: Webhotell / Hosting, Netthandel, Email Markedsføring og Administrative hovedfunksjoner I tillegg får du også tilgang til Web Apps Framework, Booking/Event-modul og POP email.




Webhotell / Hosting

  • Hoved funksjoner for webhotell / hosting og innholdsadministrering

    • Bruk InContext Editing til å redigere siden direkte i browseren.
    • Du kan bruke FTP  for å laste opp filer til nettstedet, eller bruke den integrerte filopplasteren
    • Integrert kundedatabase som automatisk oppdateres etter hvert som dine kunder er aktive på ditt nettsted.
    • Lag sikre soner for ønsket innhold
    • Del og publiser innhold ved hjelp av RSS
    • Sett opp nettsamfunn ved hjelp av forum, blogger og innhent kommentarer fra kunder på all type innhold.
    • SEO integrasjon mot Google, Yahoo og Windows Live
    • Innebygd rapportering gjør det unødvendig å legge til egne koder for å få rapporter på bruken av nettstedet
  • Publiser alle typer innhold.

    • Annonser, nyheter, spørsmål / svar (FAQ), bibliotek med dokumenter og maler, litteratur, bilder.
    • Sett publiseringsdato og utløpsdato på ditt innhold.
    • Gjør utvalgt innhold sikkert
    • Del innhold via RSS som dine kunder kan abonnere på.
    • Lage mikro-samfunn ved å tillate kunder å kommentere på innhold.
    • Lage ditt eget søkbare innhold ved hjelp av Web Apps (kun webCommerce).
    • Lage innholdsbokser med innhold som kan gjenbrukes hvor som helst.
  • Integrert kundedatabase

    • Kundedatabasen vokser når kundene spør eller kommuniserer med nettstedet
    • Behold historikk over alle kundehenvendelser.
    • Gi kunder tilgang til å se sine tidligere henvendelser via sikker sone / "Medlemsområde".
    • -Gi kunder tilgang til å oppdatere sin kontaktinformasjon via sikker sone / "Medlemsområde"
    • Se detaljer om hver enkelt kundes aktivitet på nettstedet
    • Utvide og tilpasse kundedatabasen til din virksomhets behov (kun webCommerce).
  • Administrering av nettsted og websider

    • Bruk InContext Editor til å redigere din nettside direkte i browseren.
    • Bruk de innebygde modulene for å legge til funksjoner uten programmering.
    • Gjør nettsider sikre.
    • Arkiv og tilbakerulling for alle nettsider og maler. 
    • Lag en arbeids-kopi av nettsiden frem til den blir publisert. 
    • Lag godkjennings-rutiner på innhold på alle typer nettsider og maler. 
    • Bruk sidemaler for å holde nettstedet konsekvent.
    • Bruk FTP for å laste opp eller ned nettsider. 
    • Arbeid direkte i Dreamweaver ved hjelp av Triangle plugin eller CS6
  • RSS

    • Lag et ubegrenset antall RSS kanaler.
    • Del all slags innhold; for eksempel blogger, nettsider, nyheter og annonser.
    • Sett oppdateringsfrekvens på RSS kanalene. 
    • Rapporter om RSS bruk og elementer valgt i en RSS feed. 
  • Sikker medlemssone

    • All slags innhold kan gjøres sikkert (nettsider, annonser, blogger, forum, spørsmål / svar, etc.).
    • Administrer dine kunders tilgang til sikre områder. 
    • Sett utløpsdato for kunders tilgang til sikkert område.
    • Enkel utsendelse via email av kundens av logg-inn detaljer. 
    • Rapporter om kunders innlogging til sikre områder. 
  • Nettstedets rapporter

    • Omfattende rapporter uten noen form for koding.
    • Geografisk oversikt. Vises på verdenskart.
    • Detaljert oversikt over besøkende; nye mot returnerte, plassering, etc. 
    • Detaljert oversikt over hvilke sider som blir besøkt, og hvor lenge. 
    • Søkemotor rapportering, dvs. hva / hvilke ord som ble brukt for å finne din side, når siden sist ble indeksesrt, etc. 
    • Sofistikert kunderapportering.
    • Filter på alt av innhold.
    • Alle rapporter kan lagres og kjøres igjen seinere. 
    • Alle rapporter kan eksporteres til Microsoft Excel for ytterligere analyse.
  • Skjemabygger

    • Bygg skjema for kundehenvendelser uten programmering.
    • Legg til felter til skjema for å tilpasse det din virksomhet. 
    • Automatisk oppdatering av tilsvarende felter i kundedatabasen. 
    • Benytt det innebygde arbeidsflyt-systemet for å skire oppfølging, sette påminnelser og eskaleringsregler.
      Velg mellom å bl varslet via SMS og / eller email.
    • Rapporter om skjema-innsendelser, inkludert tilpassede felter, som lett kan eksporteres til Microsoft Excel.
    • Tillat kunder å laste opp filer via skjema. 
    • Tillat sanntids kredittkort behandling i skjema. For eksempel prosess-donasjoner (kun webCommerce).
    • Tillat "fortell-en-venn" funksjon i skjema.
    • Legg til verifisering av skjema for å hindre spamming.
    • Tillat kunder å abonnere på en eller flere kampanjelister i skjema (kun webCommerce)
    • Automatisk oppgradering av kunder til sikker sone ved registrering av skjema. 
    • Enkelt sette inn skjema i ekstern nettside. 
    • Tilpass landingssiden kunden kommer til etter de har fylt ut og sendt ett skjema. 
    • Tilpasse automatisk svar via email til kunden etter at de har fylt ut og senddt ett skjema. 
  • Bygg nettsamfunn med forum

    • Opprett ubegrenset antall fora
    • Sett moderasjonsnivå på nye kunders innlegg
    • Kunder kan abonnere på et tema og bli varslet når nye innlegg blir lagt til.
    • Alle fora kan gjøres sikre, slik at det kreves pålogging. 
    • Sett utgivelse- og utløpsdatoen på dine fora.
    • Rapporter om bruk av forum. 
    • Enkel administrasjon av tråder og innlegg. 
    • Ubegrenset tilpassing av forum.
  • Snakk høyere med en blogg

    • Full blogging platform
    • Kunder kan kommentere på alle blogg-innlegg. 
    • Godkjenning av alle innkommende tilbakesporinger.
    • Tilbakesporing til andre blogger.
    • Permalink.
    • Sett publiseringsdato for blogg-innlegg.
    • Tagging og Tag cloud modul.
    • Blogg kalender modul.
    • Siste innlegg post modul.
    • Blogg posteringer pr. mnd. modul.
    • Rapport om bloggpostenes lesere.
    • Integrert RSS-kanal for hver blogg. 
    • Gjør bloggen sikker.
    • Ubegrenset tilpasningmuligheter for blogg. 
    • Mulighet for å importere blogger fra WordPress eller TypePad. 
  • Fotogallerier

    • Opprett ubegrenset antall foto-galleri. 
    • Legg enkelt foto-galleriet til ønsket nettside. 
    • Legg inn en beskrivelse til bildene. 
    • Tilpass utseende og oppsett av foto-galleriene. 
  • Rullerende annonser

    • Opprett ubegrenset antall annonser / reklamer.
    • Rullerer bilder, HTML utdrag, tekst eller Flash objekter. 
    • Gir rapport om antall visninger og klikk for en definert periode. 
  • Meta Data

    • Innebygget meta data framework
    • Lag dine egne meta data tags og legg dem enkelt til en nettside. 



Nettbutikkfunksjoner

  • Hovedfunksjoner for nettbutikk

    • Selg håndfaste produkter eller elektronisk nedlastbare produkter. 
    • Gi tilpassede rabatter til utvalgte kunder på utvalgte kataloger. 
    • Integrert kundedatabase som oppdateres med kunders aktivitet i din nettbutikk. 
    • Lagerstyring. 
    • Oppslags-funksjoner
    • Støtter forskjellige valuta.
    • Selg gavekort
    • Integrert SEO mot Google, Yahoo og Windows Live
    • Sofistikert klar-til-bruk rapportering, det er ikke nødvendig å legge til koding på nettsiden(e).
    • Ubegrenset tilpassingsmuligheter. 
  • Integrert kundedatabase

    • Behold logg over alle tidligere kjøp
    • Gi dine mest lojale kunder en personlig rabatt. Du kan legge til forskjellige rabatter for hver katalog og hver kunde. 
    • Tillat kunder å se sine tidligere ordre og kjøpe / laste ned digitale produkter via den sikre sonen
    • Sett opp gjentatte ordre/betalinger. Send automatisk faktura til aktuelle kunder.
    • Tilpass og utvid kundedatabasen til din virksomhet
  • Kataloger og produkter

    • Registrer et ubegrenset antall kataloger og produkter. 
    • Sett publiseringsdato og utløpsdato på kataloger og produkter. 
    • Selg elektroniske produkter. Begrens hvor mange ganger de kan bli lastet ned. 
      Oppgi produktets vekt / volum for å styre frakt-alternativene som vises. 
    • I tillegg til to standard bilder pr. produkt, kan du velge opp til 10 forhåndsvisninger pr. produkt.
      Systemet genererer automatisk miniatyrbilder. 
    • Bruk "kjøp" og / eller "få-ett-pristilbud" valg i kassen. Ved å velge "Kjøp"-alternativet vil kundene måtte betale for varen. 
      Gjør katalogene sikre (kun webCommerce).
    • Velg å skjule priser. Dette kan gjøres for alle kataloger på den offentlige siden, og kun vise dem for eksisterende kunder. 
    • Definer hvilken rekkefølge kataloger eller produkter vises (velg de mest populære først). 
    • Bruk den avanserte produkt-søk modulen slik at kunder kan søke på nøkkelord, i en bestemt katalog, innenfor en prisgruppe, og selv velge hvordan de vil ha produktene listet opp. 
    • Sett produkter for salg. Dette overstyrer produktets vanlige utsalgspris. For eksempel: Før kr. 149, nå kun kr. 99.
      Samle kunders kommentarer og vurdering av produkter (kun webCommerce).
      Systemet bruker Ajax-teknologi for best mulig kundeopplevelse.
  • Enklere administrasjon av din nettbutikk

    • Bruk importfunksjonen for å laste inn blant annet produkter, priser, kataloger, gruppering, varekontroll m.m fra en enkel Excel-fil
    • Eksporter hele produktkatalogen i ett klikk. Gjør endringer og importere på nytt.
    • Eventuelt bruk det web-baserte grensesnittet for å administrere nettbutikken
  • Nettbutikk rapporter

    • Avansert netthandel rapporterings-system.
    • Avansert kunde rapporterings-system. 
    • Sporing av salg og betalinger.
      Spor priser og steder som gjør at kunden forlater nettbutikken. 
    • Rapporter om de mest populære kataloger og produkter. Etter mengde eller antall solgt. 
    • Rapporter om fraktvalg og popularitet. 
    • Rapporter om rabatter og bruken av disse.
    • Detaljert rapport om besøkende, inkludert nye kontra returnerende, lokalitet etc. 
    • Geografisk rapportering. Vises på verdenskart. 
    • Spor bruk en spesifikk katalog eller på samlet basis. 
    • Spor interessen for enkelt-produkter eller på samlet basis. 
    • Rapportene kan lagres og kjøres seinere. 
    • Alle raporter kan eksporteres til Microsoft Excel for videre analysering. 
  • Tilpass din nettbutikk

    • Ubegrensede tilpasningsmuligheter for nettbutikk og betalingsprosess. 
    • Ubegrenset tilpasningsmuligheter for faktura / bekreftelse til kunder. 
  • Lagerkontroll & automatisk leverandørvarsling (Drop shipping)

    • Full kontroll over varelager.
      Mulighet for å skjule produkter som er utsolgt. 
    • Mulighet for å forhåndsbestille varer som ikke er på lager. 
    • Sette minimumsantall for lagerbeholdning, og bli varslet når antall kommer under denne grensen. 
    • Aktivere fraktfritt på hvilket som helst produkt, og automatisk varsle leverandør om å fullføre kundens ordre. 
  • Multi-valuta support

    • Selg globalt, opptre lokalt med forskjellig valuta. 
    • Oppgi pris i hvilken som helst valuta.
    • Sett opp fraktvalg for forskjellige land. 
    • Sett opp koder for skatter og avgifter for forskjellige land. 
    • Støtte for mange betalingsløsninger for hele verden. 
  • Mersalg og produkt-gruppering

    • Grupper like produkter, for eksempel etter størrelse eller farge .
    • Øk salget via mersalg ved å relatere produkter til hverandre. For eksempel kan hovedproduktet være en mobiltelefon, og mersalg (tilleggsprodukter) være lader og bilsett. 
    • Vis relaterte produkter separat, eller med avkryssingsbokser slik at kunden kan legge disse til handlevognen samtidig med hovedproduktet. 
    • Eller bruk produkt-attributter til å opprette avkryssingslister for å samle informasjon om kunden når de legger til produkter. For eksempel størrelse, farge, stil etc. 
  • Partner / Affiliate markedsføringsprogram

    • Sett opp ett ubegrenset antall partner-program
    • Rapport på ett spesifikt partnerprogram, eller mål et enkelt programs effekt
    • Belønne din partner basert på handlinger kunder han har referert, utfører. For eksempel kjøp, forespørsler etc. 
    • Enkelt emali detaljer om Partner-program til abonnenter på ett program
  • Gavekort

    • Opprett et ubegrenset antall gavekort på hvilket som helst beløp
    • Gavekort kan brukes som betaling for produkter i din nettbutikk
  • Betalingsløsninger

    • Integrert med populære betalingløsninger verden over
    • Tilby COD / sjekk muligheter ved utsjekking av kasse
    • Tilby PayPal som en separat betalingsportal 
    • Integrert med World Pay for et bredt spekter av valutta-støtte
    • Google Checkout
    • Bruk Process Offline og gjennomfør betalingen ved hjelp av eksisterende POS system 
  • Rabattkoder

    • Opprett utallige rabattkoder 
    • Bestem dine egne rabattsatser 
    • Sett start og utløpsdato på rabattkoder 
  • Fraktalternativer

    • Sett opp et ubegrenset antall fraktalternativer, for ulike land 
    • Fastsett minimum og maksimum  vekt og volum for de forskjellige alternativene 
    • Sett inn dine egne skatter og avgifter på de forskjellige fraktalternativene 
    • Integrert med USPS, FedEx og Australia Post for sanntidsberegning av fraktkostnader. 
  • Skatter og avgifter

    • Opprett ett ubegrenset antall av koder for skatter og avgifter som måtte gjelder for de forskjellige land du leverer til 
    • Enkel innsetting av koder for skatter og avgifter på produkter og fraktkostnader
  • XML Feeds

    • XML feed for alle produkter som kan brukes med  3. parts partner /affiliate nettverk, som GlixGalore



Funksjoner for epostmarkedsføring

  • Hovedfunksjoner for email markedsføring

    • Velg mellom oveer 200+ ferdiglagde maler
    • One-off og lojalitetsbaserte kampanjer
    • Rapportering av kundenes handling etter mottak av nyhetsbrev 
    • Integrert kundedatabase som automatisk legger til nye kunder som abonnerer eller svarer på kontaktskjema 
    • Kunderapport generator som gir muligheten for spesifikke rapporter for mer målrettet og resultatgivende kampanjer
      Automatisk oppfølging av kampanjer
    • System for å øke leveringsfrekvensen og redusering av spam / søppelpost
  • Epostmarkedsføreing

    • Send One-Off Emailer
    • Sett opp automatiserte personlige kampanjer, for eksempel bursdagsgratulasjoner. 
    • Sett opp jubileumskampanjer, for eksempel basert på tidligere innkjøp i forbindelse med jul eller sommer, med automatisk påminnelse om 6 eller 12 måneder. 
    • Sett opp en serie av nyhetsbrev. For eksempel nyhetsbrev nr. 1 ved abonnementsåpning, nr. 2 noen dager seinere, nr. 3 en uke seinere, osv. 
    • Velg mellom HTML  eller ren tekstformat på emailer (HTML emailer inneholder også tekst)
    • Send en kampanje til en spesifikk kundegruppe eller til hele din kundedatabase. 
    • Forhåndsvisning av nyhetsbrev/email-kampanjer, send ett eksempel til deg selv eller noen annen for godkjenning før utsendelse til dine kunder 
  • Integrert kundedatabase

    • Din kundedatabase øker hver gang noen abonnerer på nyhetsbrev eller bruker kontaktskjema på din side 
    • Sentral administrasjon av dine kunders abbonement
    • Full historik på kampanjer sendt til dine kunder inkluder åpningsfrekvens, handlinger og linker klikket på
    • Øk salget ved å utnytte opp til 5 spesielle datoer pr. kunde, for eksempel når siste ferie ble bestilt, siste service på bilen. Sett opp personlige kampanjer til enkeltkunder for automatisk kommunikasjon i forbindelse med slike hendelser. 
    • Utvid og tilpass kundedatabasen til din virksomhets behov (kun webCommerce)
  • Lister

    • Opprett et ubegrenset antall lister for bedre målretting og resultater 
    • Bruk kunderapport generatoren til å studere din kundedatabase 
    • Enkelt legg til en abonnementsboks til hvilken som helst nettside, som gir kundene mulighet til å abonnere på dine nyhetsbrev 
    • Tilpass landingssiden kunden kommer til etter å ha registrert ett abonnement 
    • Tilpass automatisk utsending av email til nye kunder etter å ha registrert et abonnement 
    • Automatisk dobbeltsjekking av mailadresser 
      Bli varslet via email hver gang en kunde abonnerer på en liste 
  • Rapporter over email-markedsføring

    • Se hvor mange, og hvem som har åpnet HTML emailer
    • Se hvilke linker som er benyttet og hvilke linker som er mest populære (mulig både for HTML and tekst formaterte emailer)
    • Spor hvilke aktiviteter kunder utførte etter mottak av email, for eksempel kjøp, forespørsler etc. (kun webCommerce)
    • Spor emailadresser med feil 
    • Spor kunder som avbestiller abonnement 
    • Live Feed
    • Avansert kunderapportering 
    • Flitrer på ethvert systemfelt eller kundetilpasset felt 
    • Rapportene kan lagres og kjøres igjen seinere 
    • Rapportene kan eksporteres til Excel for videre analyse 
  • Epost, levering & spamkontroll

    • Dobbeltsjekking av emailadresser
    • Avbestillingslink på alle nyhetsbrev
    • Verifisering av avsenders emailadresse



Administrative hovedfunksjoner


  • Hovedfunksjoner for administrasjonen

    • Lag utallige skjema mot kunder, helt uten programmering 
    • Enkelt legg til dine web-skjema til nettsidene
    • Bruk tilpasset arbeidsflyt for å sette opp varsling via email eller sms når en kunde bruker ett skjema
    • Bruk rapportgeneratoren til å undersøke din kundedatabase
  • Integrert kundedatabase

    • Din kundedatabase loggfører hver gang en av dine kunder sender inn en forespørsel eller Grow your customer databased every time your customers enquire or interact with your website
    • Full historikk over alle tidligere kundehenvendelser
    • Tillat kunder tilgang til deres forespørsler via sikre "medlemssoner" (kun webCommerce)
    • Tillat kunder å oppdatere egen kundeinformasjon via sikre "medlemssoner" (kun webCommerce)
    • Utvid og tilpass din kundedatabase slik at den passer din virksomhet best mulig (kun webCommerce)
  • Skjemabygger

    • Bygg skjema for kundeforespørsler helt uten programmering 
    • Legg til ubegrenset antall tilpassede felter tilpasset din virksomhets behov
    • Automatisk oppdatering av tilsvarende felter i din kundedatabase 
    • Bruk den innebygde arbeidsflyten til å automatisere oppfølginger og varslinger. Velg mellom å bli varslet via email eller sms. 
    • Rapporter om bruk av web-skjema, inkludert kundetilpassede felter. Kan enkelt overføres til Microsoft Excel
    • Tillat kunder å laste opp filer i web-skjemaene 
    • Tillat sanntids kredittkort behandling i web-skjema, for eksempe donasjoner (kun webCommerce)
    • Tillat venneanbefalinger i web-skjema 
    • Sett inn bilde / bokstav verifisering i web-skjema for å stoppe spam-abonnement
      Tillat kunder å abonnere på en eller flere kampanjer i web-skjema (kun webCommerce)
    • Automatisk abonnementsbestilling på et sikkert område ved innsendelse av web-skjema
    • Enkelt å legge til web-skjema til en hvilken som helst nettside 
    • Tilpass landingssiden kunden kommer til etter å ha registrert ett skjema 
    • Tilpass automatiske svar som sendes kunden etter registrering av ett skjema 
  • Administrartive rapporter

    • Avanserte kunde-rapporter 
    • Sorter på standard eller tilpassede felter
      Rapportoppsettene kan lagres og kjøres på nytt seinere 
    • Alle rapporter kan eksporteres til Microsoft Excel for ytterligere analyse 



    Funksjoner spesielt i webCommerce

      Webapplikasjoner

    • Ett system for enkelt å lage tilpasset innhold, for eksempel stilling ledig, oversikt over eiendommer til salgs etc.
      Opprett utallige web apps 
    • Bruk de forskjellige modulene for enkel publisering av web apps på ditt nettsted, for eksempel alle web apps, siste web app, tilfeldig web app eller web apps i en klassifisert gruppe etc. 
    • Tillat kunder å søke i en hvilken som helst web app. Systemet genererer søkeskjema som er tilpasset din web app
    • Tillat kunder å legge til, redigere og slette oppføringer i konkrete web apps direkte på ditt nettsted. Alternativt kan du bli varslet når dette skjer
    • Alle web app oppføringer kan gjøres sikre 
    • Enkelt å dele og spre web app innhold via RSS
    • Tillat kunder å poste kommentarer til web app innhold
    • Rapporter på web apps og se detaljer over besøk på / bruk av innhold 
    • For raskere vedlikehold, bruk import funksjonen for å overføre hele din web app katalog til en enkel Excel fil, og utfør endringer / oppdateringer der 
  • Booking: Bestillinger / påmeldinger

    • La kunder melde seg på arrangementer
    • Automatisk kapasitetsoppfølging
    • Bruk innebygd oppfølgingssystem til å minne påmeldte om den kommende hendelsen.
    • Ta betalt ved påmeldinger
    • Tilpass landingssiden kunden kommer til etter å ha registrert en påmelding / bestilling 
    • Tillpass automatisk svar via email som sendes kunden etter å ha registrert en påmelding / bestilling 
    • Avansert rapporteringssystem gir muligheten for å generere og lagre rapporter relatert til bestillinger. 
  • POP Email

    • POP3 email. Bruk med Outlook, Thunderbird eller hvilke som helst andre populære e-programmer
    • Web mail grensesnitt. Les din epost på nettet hvor som helst
    • Ubegrenset antall email alias for hver postboks
    • Catch-all addresse
    • Fraværsmelding
    • Videresending av mailer



Andre funksjoner

  • SEO - Søkemotoroptimalisering

    • Integrert med Google / Yahoo / Live nettstedskart. Daglig oppdatering av alt innhold på nettstedet for maksimum synlighet i søkemotorer 
    • Oppdateringene inkluderer også kataloger og produkter (kun eCommerce)
    • Søkervennlige url / nettadresser. Navn på produkter og kataloger inkluderes i url / nettadressene for maksimum treff på søkemotorer (kun eCommerce)
  • Tilgjengelighet

    • Web-basert administrasjon
    • FTP
    • Import / eksport muligheter
    • Arbeide direkte i Dreamweaver med plugin-modulen Triangle eller CS6
    • Omfattende rammeverk for Web Services
  • Administrative verktøy

    • Enkel behandling av brukere og roller
    • Tilpasse konkrete rettigheter og nivåer for  en rolle
    • Tilpass rollene til din bedrift og tildel innhold i forskjellige kategorier for enklere oversikt
    • Tilpass og utvid kundedatabase slik den passer din virksomhetom passer til din virksomhet (Kun webCommerce)
  • Arbeidsflytmekanisme 

    • Lag og bygg arbeidsflytsprosesser for å automatisere saks/ordreoppfølgingen
    • Opprette enkel  eller flertrinns arbeidsflyt
    • Bli varslet via e-post eller SMS
    • Sett servicenivå, SLA, (Service Level Agreements)
    • Angi varighet og påminnelser for hvert enkelt trinn i arbeidsflyten
    • Angi eskalerings-regler: Hvis ikke første person som blir varslet utfører hadling, sendes melding til neste person
    • Sett opp 3. parts varsling for å sende melding til kunde om din behandling av henvendelsen / arbeidsflyten
    • Legg tilt arbeidsflyt på kunders forespørsler, bestillinger, påmeldinger og godkjenning av innsendt innhold&